شرکت نصب دوربین مدار بسته

منتشرشده در مقالات سایت
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

 شرکت دوربین مدار بسته

به سایت رسمی  دوربین مدار بسته متعلق به شرکت مهندسی صنایع و تجهیزات آراد تصویر خوش آمدید.

شرکت صنایع و تجهیزات آراد تصویر دارای بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت مستمر در زمینه سیستم های حفاظتی، امنیتی و نظارتی این بار با هدف معرفی برترین برندهای دوربین مدار بسته در سایت تخصصی دوربین مدار بسته کار خود را گسترده تر نمود.

slideee

مشاوره حضوری و طراحی پلن اولیه: رعایت استانداردهای فنی در طراحی پلن های اولیه از درجه اهمیت بالایی برخوردار بوده و باعث جلوگیری از سرقت و یا دستکاری دوربین مداربسته توسط افراد خاطی می گردد.

همچنین شما با یک مشاوره مناسب و اصولی در مورد مکان نصب دوربین مدار بسته می توانید با تعداد کمتر، بیشترین کارایی و بهره را از سیستم نظارتی خود ببرید.

AUTO

انتخاب دوربین مدار بسته:

مهمترین قسمت نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته انتخاب بهترین نوع دوربین مداربسته، بسته به نوع نیاز و کاربری و محیط برای استفاده در مکان های مختلف می باشد. آشنایی با کارایی انواع دوربین مدار بسته دام، دوربین مدار بسته بولت دید در شب و دوربین مدار بسته صنعتی باکس و... به شما کمک می کند که بهترین گزینه را انتخاب کنید که در اینجا ما به شرح و توضیح انواع دوربین مداربسته پرداخته ایم و تمامی این محصولات را با گارانتی معتبر شرکتی ATP به متقاضیان و همکاران عزیز ارائه می نمائیم.

SAM

نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته:

بعد از طراحی پلن و نقشه پروژه و انتخاب نوع  دوربین مدار بسته متناسب با نیاز شما و مکان نمایی اصولی برای نصب دوربین مداربسته و مشخص شدن تعداد دوربین های مورد نیاز، نوبت به نصب و راه اندازی سیستم می رسد که در واقع نیاز به تجربه و آگاهی مناسبی نسبت به انواع مسیرهای کابل کشی و داکت کشی دارد. استفاده از کابل تصویر خوب (انواع کابل های کواکسیال) و انتخاب مناسب ترین و نزدیک ترین مسیر کابل کشی تأثیر مستقیمی بر روی تصویری دارد که شما از سیستم امنیتی نظارتی، حفاظتی خود به دست می آورید.

NAS

انتخاب منبع تغذیه مناسب ۱۲ ولت به دو صورت پاورهای مرکزی و آداپتورهای ۱۲ ولت برای تغذیه دوربین مدار بسته، تأثیر مستقیمی در کارایی و طول عمر مفید دوربین های نصب شده خواهد داشت با اتصال کابل های تصویری که در دو سر آن کانکتورهای BNC نصب شده از یک طرف به دوربین و در طرف دیگر به دستگاه ضبط DVR و با متصل نمودن دستگاه ضبط DVR به مانیتور یا نمایشگر می توانید تصاویر دوربین هاینصب شده را مشاهده نمائید. برای مشاهده تصاویر ضبط شده دوربین بر روی دستگاه DVR می بایست از یک یا چند هارد ساتا برای ذخیره سازی تصاویر دوربین مداربسته استفاده نمائید این هاردها بر روی دستگاه DVR تعبیه گردیده و بنا به نیاز شما به تعداد روزهای ضبط شده تصاویر دوربین ها و همچنین ظرفیت دستگاه DVR در پذیرش تعداد هاردها متغیر خواهد بود.

به همین منظور شرکت صنایع و تجهیزات مهندسی آراد تصویر با پشتوانه علمی، و آگاهی نیروهای متخصص و فنی صاحب تجربه شاغل در این مجموعه با ارائه محصولات اصلی از برندهای کره ای و اروپایی آماده ارائه خدمت به کلیه متقاضیان خرید و نصب سیستم های حفاظتی دوربین های مدار بسته آنالوگ، AHD و تحت شبکه و HD با برندهای دوربین مدار بسته CNB  و دوربین مدار بستهMICRONIX کره ای  با قیمت های بسیار مناسب می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با بخش فروش و بازرگانی شرکت تماس حاصل فرمائید.

خواندن 4906 دفعه

مجموع رتبه (0)

0 از 5 ستاره
شما اجازه ویرایش یا ارسال نظر ندارید.

دفتر مركزى شركت آراد تصوير

آدرس:تهران ،خیابان ولی عصر بالاتر از میدان ولی عصر،خیابان فرشید ، پلاك ٨ ، طبقه ۳ ، واحد۱۵

شماره تلفن های: ۸۸۸۰۶۹۵۰ - ۸۸۹۸۶۲۲۸ - ۸۸۹۸۶۲۲۷ - ۰۲۱ 

با ما در تماس باشید

نظر کاربران

  • انتشارات نشر جنگل

    شرکت آراد تصویر دوربین های با کیفیتی برامون نصب کردند که هم قیمت خوبی داشت وهم از خدمات خوبی برخورداره خواستم تشکری کرده باشم.
  • داروسازی بهوزان

    دوربین هاتون خیلی خوب بود از نصب سریع و خوبتون ممنونیم.
  • هواپیمایی قشم

    پس از کلی جستجو شرکت آراد تصویر رو پیدا کردیم و با خرید دوربین هامون از این شرکت و عملکردش راضی هستیم.
  • ایران بورچین

    با اونکه یکسال از نصب دوربین هایی که برامون نصب کردید میگذره اما هنوز کیفیتش مثل روز اولشه خواستم تشکری کرده باشم.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4