مزایای به کارگیری دوربین مدار بسته تحت شبکه

منتشرشده در مقالات سایت
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مزایای به کارگیری دوربین مدار بسته تحت شبکه

مزایای به کارگیری  دوربین مدار بسته تحت شبکه بیشمارند. در واقع ارزش اطلاعاتی در دوربین مدار بسته تحت شبکه به ۱۵ مگاپیکسل یا حتی بیشتر می رسد و این در حالی است که در مقایسه حداکثر ارزش اطلاعاتی در دوربین مدار بسته آنالوگ معادل ۳۵ % درصد  ارزش اطلاعاتی دوربین های مدار بسته تحت شبکه یا دیجیتال HD است.

COMPARE

نیازهای کاربردی و عملیاتی نا کارآمدی دوربین مدار بسته آنالوگ را در تشخیص چهره اجزای تصویری دوربین مدار بسته در فواصل دورتر به اثبات رسانیده است. و این در حالی است که در مقایسه دوربین مدار بسته تحت شبکه مگاپیکسلی در تشخیص چهره و اجزای تصویر به مرور زمان بهتر عمل کرده اند. در واقع دوربین های مدار بسته تحت شبکه دیجتیال افت سیگنال خروجی که در دوربین های مدار بسته آنالوگ باعث افت کیفیت و رزولوشن تصویر دوربین مداربسته را باعث می شوند را نخواهند داشت.

در دوربین مدار بسته آنالوگ به دلیل برخورداری از استاندارد بسیار قدیمی CCIR رنگ ها و پارامترهای تصویری غیردقیق و متزلزل می باشند و این در حالی است که در دوربین های مدار بسته تحت شبکه یا دیجیتال به دلیل عدم استفاده از مبدل های تغییر دهنده ماهیت تصویر مدار بسته این مشکل مطلقا وجود ندارد.

در پیاده سازی پروژه های دوربین مدار بسته تحت شبکه IP، امکان ارسال اطلاعات مربوط به چندین دوربین مداربسته بر روی یک کابل شبکه وجود خواهد داشت از این رو با استفاده از مدارات واسط سوئیچ امکان سری سازی مسیرها جهت کاهش قابل توجه کابل مصرفی خوبی وجود دارد.

DORBIN IP

در واقع دوربین های مدار بسته تحت شبکه از مرکز قابل برنامه ریزی و کنترل دقیق می باشند. از این رو با بهره گیری از IP امکان ایجاد انواع قابلیت های کاربردی در ساختار شبکه و تنظیمات دوربین مدار بسته وجود دارد.

در دوربین مدار بسته تحت شبکه امکان تعبیه حافظه با برنامه ریزی خاص جهت ذخیره سازی موازی اطلاعات و نیل به درجه اطمینان بیشتر به خوبی وجود خواهد داشت.

نسبت طول و عرض تصویر در دوربین مدار بسته آنالوگ ۴-۳ است و این در حالی است که در دوربین مدار بسته شبکه در شرایط عادی این نسبت ۱۶-۹ می باشد. از این رو با عنایت به اینکه اطلاعات تصویری بیشتر در جهت افقی مورد نیاز است ارزش نسبت به ۱۶-۹ به مراتب بیشتر از نسبت ۴-۳ است.

ENTEKHAB

لازم به توضیح است که در بسیاری از دوربین های مدار بسته تحت شبکه نسبت طول و عرض تصویر مطابق با نیاز کاربران قابل تنظیم و تغییر می باشد.

علیرغم هزینه های بسیار بالا دوربین های مدار بسته تحت شبکه IP، هستند متقاضیانی که به واسطه نیاز داشتن جزئیات دقیق در محل های نصب دوربین مدار بسته حاضرند حتی با پرداخت قیمت دوربین مدار بسته شبکه با مبالغ بالاتر، این دوربین ها را خریداری و نصب نمایند به همین منظور شرکت مهندسی آراد تصویر آماده فروش و نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه با کیفیت بالا از برندهای کره ای و معتبر می باشد. برندهای کره ای مورد تأیید این شرکت، دوربین مدار بسته مایکرونیکس MICRONIX، دوربین مدار بسته سی ان بی CNB  و دوربین مدار بسته سامسونگ SAMSUNG و برندهای معتبر دیگری مانند:دوربین مدار بسته پاناسونیک PANASONIC و دوربین مداربسته سونی SONY می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر با بخش فروش تماس حاصل فرمائید.

خواندن 6217 دفعه

مجموع رتبه (0)

0 از 5 ستاره
شما اجازه ویرایش یا ارسال نظر ندارید.

دفتر مركزى شركت آراد تصوير

آدرس:تهران ،خیابان ولی عصر بالاتر از میدان ولی عصر،خیابان فرشید ، پلاك ٨ ، طبقه ۳ ، واحد۱۵

شماره تلفن های: ۸۸۸۰۶۹۵۰ - ۸۸۹۸۶۲۲۸ - ۸۸۹۸۶۲۲۷ - ۰۲۱ 

با ما در تماس باشید

نظر کاربران

  • انتشارات نشر جنگل

    شرکت آراد تصویر دوربین های با کیفیتی برامون نصب کردند که هم قیمت خوبی داشت وهم از خدمات خوبی برخورداره خواستم تشکری کرده باشم.
  • داروسازی بهوزان

    دوربین هاتون خیلی خوب بود از نصب سریع و خوبتون ممنونیم.
  • هواپیمایی قشم

    پس از کلی جستجو شرکت آراد تصویر رو پیدا کردیم و با خرید دوربین هامون از این شرکت و عملکردش راضی هستیم.
  • ایران بورچین

    با اونکه یکسال از نصب دوربین هایی که برامون نصب کردید میگذره اما هنوز کیفیتش مثل روز اولشه خواستم تشکری کرده باشم.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4